Gladys
Kundvagnen

Villkor för Peruker ,Hårförlängning och löshårinsättning/dealen

 OBS!  Tiden är ogiltig om inte dealekoden anges vid bokningen!!!! koden är din dealbetalning

 

1) Omsättning /återbesök kan göra på reduced pris,då måste håret  sitter kvar på huvud och  är inte tovigt. Om så är fallet, red ut håret innan besöket på salongen. OBS! det här punkten gäller inte löshåret som är insätt på andra ställen

2) Kunden ansvarar själv för hur hårförlängningen sköts och produkter man välja köpa ute som INTE anpassade till löshåret.

3) Alla eventuella fel ska rapporteras efter 1 vecka för kostnadsfri åtgärd. detta gäller hårförlängning och peruker

4) Alla fel som kommer efter  1 VECKA  KOSTAR ATT ÅTGÄRDA/FIXA! eftersom det INGÅR EJ i köpet och räknas som normalt slitage! Om det är peruk så kostar ALLA justeringar som kommer efter 1 vecka!! vi asvarar inte för löshår eller peruker som tas med utomlands eftersom stark sol,salt havsvätten påverkar löshåret och peruker.. OBS! INGA ÅTERBETALNING av löshår och peruker som är använda!Det går inte använder löshåret och peruker och sen av någon anledning vill får tillbaka pengarna!!!!

5) Löshår tovar sig mer än det egna håret eftersom det sitter utanför hårbotten där näring finns. Rätt näring måste därför ges utifrån i form av mycket fukt och vårdande oljor som tränger in i hårstråna. På så sätt håller sig löshåret fint längre och du slipper köpa nytt löshår var tredje månad. Löshåret tova sig mer om ditt eget hår är slitet eftersom kluvna toppar gör att löshåret inte trivs...ju friskare ditt eget hår är desto bättre mår löshåret. Allt hänger ihop,ju slitet hår man hår desto lättare för löshåret att tovar ihop sig MED LÖSHÅRET.

6) Löshår borstas nerifrån och upp, börja därför med att reda ut topparna.

7) Fläta alltid innan läggdags 

8) Saltvattenoch klorvatten är inte att rekommendera om man inte är van vid hårförlängningar och peruker!

9) Om man blöter löshåret innan man borstat ut det noga kan hela löshåret tova ihop sig på samma sätt om man använder fel produkter som innehåller surfat och alcohol eller utsätter det för saltvatten eller klorvatten. 

10) Erbjudandet gäller endast nya kunder,men alla kunder är välkommen åter som ordinarie efter letsdeal.

11) Återbetalning av dealen efter 1:a besöket är ej möjligt

12)Avbokning/ombokning sker 24 timmer innan besöket!!!! varje bokade tid i salongen som inte avbokas i tid kostar oss 1500kr vilken vi måste debiterar kunden eftersom vi kan inte boka någon annan på så kort varsel i mindre än 24 timme

13)Reklamation av löshår/peruker gäller samma regler som allt annat,missköt löshår reklameras ej

14)Omsättning kan användas för att fästa löshåret hårdare eller bortagning

15) Om dealen är köpt direkt i salongen gäller  precis samma villkor som på letsdeal hemsida "och om dealen är köpt samma pris"

 16)Löshåret och hårförlängningen är ditt eget ansvar,vi på Gladys ansvarar INTE på toviga hår eller trassel som osakas av fel produkter och slarv

 17) DU SOM KUND ANSVARAR FÖR DIN HÅRFÖRLÄNGNING,PERUK,LÖSHÅR. VI TAR INGEN ANSVAR FÖR  DET,1 VECKA EFTER BEHANDLING OCH EFTER  KÖPET. REKLAMATIONER GÄLLER INTE OM PRODUKTEN ÄR KLIPPT ELLER ÄNDRAT PÅ NÅGOT SÄTT.

18) Handpenning som betalas innan peruktillverkningen,återbetalas EJ ifall du som har beställt ändra dig,vi lägger mer är 8 timmer eller till och med 30 dagar för att tillverka din peruk, peruken är BARA gjort för dig och därför MÅSTE man veta 100% att man vill har peruk! Handpenningen gäller ALLA peruker som inte är i lager. Peruk är en stor investering därför är det viktigt att vara säkert, vi på Gladyshair ansvarar inte för oseriosa beslut.

 

100%äkta remy hår upp till max "50"cm 

Vi gör weaving/flät metoden, keratin slingor med italienskt högkvalite vax, tape-in hår och sy in 3 rader rader (motsvarande 60g slingor) 60g per person

klippning Styling ingår till en kostnad av 899kr

Extra slingor/träns går att köpa på plats om så önskas. OBS! KERATIN OCH TEJP EXTENSIONS GÄLLER INTE I DET DEALEN SOM AKTUELLT NU!

 

 

VIKTIGT!!! Reklamation av dealen görs direkt i salongen d.v.s att om du upptäcka fel och vill reklamera insättning eller löshåret MÅSTE du komma till salongen och visa upp det som inte känns OK (precis som när man reklamerar annat), då får vi komma fram till vad vi ska göra när du är på plats. Det går INTE att reklamera via mail eller på telefon. NOTERA: OM HÅRFÖRLÄNGNING,LÖSHÅR ELLER PERUK ÄR ÄNDRAT AV KUNDEN,REKLAMATION GÄLLER EJ!

 

BORTTAGNING AV WEAVINGEN: Vi rekomenderar att man kommer tillbaka och tar bort sitt löshår för att garantera att löshåret tas bort på rätt sätt som INTE skada ditt eget hår. Det finns risk att egna håret blir klippt eller förstört om löshåret och flätorna tas bort på fel sätt eller med fel verktyg!läs prislista 

Vi ansvarar inte om ni väljer att själva eller någon annan tar bort weavingen.

 Läs mer om skötselråd.

Senaste nytt
Handgjord peruk av bästa obehandlad hår
Läs mer »
Remy äkta hår handknuten
Läs mer »